update

4 TV-program jag ser:
1. Greys anatomy
2. Mad men 
3. Gossip girl
4. Desperate housewives

4 saker jag gjort idag/ska göra idag:
1. Grattat Mattias på farsdag
2. Babysimma ska jag och Emil göra sen
3. Laga middag till Emils far och farfar
4. Plugga måste jag göra ikväll bläää

4 saker jag längtar efter:
1. Träffa mammas valp Hedda som dom hämtar på fredag.
2. Att min träningsvärk som finns i HELA kroppen ska gå över.
3. Baka julgodis.
4. nästa gossip girl avsnitt.

4 saker på önskelistan:

1. Sovmorgon! Fast Emil sov faktiskt till nio idag väldigt snällt särksilt som vi var ute igår. 
2. Att fotona på Emil vi tog hos fotografen ska bli klara.
3. Bli vältränad utan att träna 
4. Resa till värmen typ Manhattan beach åååååååååååh

lista från www.spiderchick.nu


Snart är det jul!!

Annars så händer det MYCKET nu! Praktik, skolarbete, rida, gymma, fäktas.

Kommentarer
Postat av: maria

Åh, vilken fin bild alltså!! :-) rolig lista! Nu har jag koll på dig!! :-) har du setg mkt mad men, jag började kolla men tyckte inte om det. Kanske borde ge det en ny chans! Saknar er!! Puss o kläm!!

2010-11-15 @ 10:23:14
URL: Åhttp://marrae.se
Postat av: Maria

Hej



Såg att du också gillar serier!



Här kan man byta dom om man vill! Så man kan spara pengar och vara laglig samtidigt... (eller helt enkelt inte fattar hur man laddar ner...)



www.bytdvdbox.nu



:)



Maria

2010-11-17 @ 10:44:08
URL: http://www.bytdvdbox.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0