Skrutt

Stackars lilla skrutten får fyra tänder på samma gång så igår hade han 40 graders feber men idag mår han bättre. Tur jag var ledig igår eftersom Emil inte sov mycket på hela natten, faktiskt första gången i hans liv det händer så nu vet jag vad föräldrar pratar om vaknätter, har aldrig fattat innan Hahaha han är så duktigt emilpemil. Igår slog emil Polly i huvudet med en plastkloss då sa det klonk.

På praktiken går det jättebra fast 6.45 är tidigt att börja! Jag har gjort massa saker, satt pvk (venkateter) tagit venprov, kopplat dropp, gett subcutana injektioner (sprutor i magen och benet), blandat antibiotika (måste man ha massa handskar så man inte får antibitotika på sig och blir resistent mot penicillin), gett läkemedel och massa annat! Hoppas på att sätta fler pvker snart för jag älskar att sticka folk!!! mooohaha

Saknar er!!


Kommentarer
Postat av: maria

Haha!! vad bra att du tycker det är kul!! vilken fin bild du hade på oss, haha! Det var bra i Sthlm men massa regn! ja, jag ringer dig på lördag!! :D:D saknar dig!! Kraam

2010-11-18 @ 19:28:09
URL: http://marrae.se
Postat av: Line

haha lol bild! du skulle tatt dig en tur till oslo :), så vi skulle fått julbakat som förra året ,)

2010-11-19 @ 04:32:18
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0