Otursdag

Det började med att vi försov oss och vaknade 10.20 och vi skulle vara på bvc 11.00 och innan det så skulle Emil få mat, ny blöja och kläder på sig så då fick jag stressa jättemycket och när kl var kvart i så var vi redo att gå men då kommer jag på att vagnen ligger i bilen som står sjukt långt bort så det var bara att stoppa ner bebisen i babybjörn och springa till bilen. Vi kom till bvc 1 minut i 11 och sätter oss i väntrummet och där kräks emil rakt ner i mitt skrev så det ser ut som att jag kissat på mig, mysigt!! Efter bvc åker vi till ica för att jag ska köpa en sallad till lunch (hann inte med frukost heller) men såklart är alla sallader slut. Sen väljer jag såklart fel kassa också. Och glömmer köpa frimärken.  Hoppas resten av dagen blir bättre...

tjubbisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0